Založ si blog

V marci opäť vyberáme medzi Bubli-colou a Bubo-colou, o komunistoch preto radšej ani slovo

Síce je téma marcových volieb teraz dosť preberaná, no nemohol som odolať a neprispieť svojou troškou do debaty. Viete aký je rozdiel medzi Bubli-colou a Bubo-colou ? Obe sú rovnako tmavej farby, len ak Bubli-colu postavíte do iného svetla, zdá sa vám svetlejšia. Chutia takmer rovnako a zlepené ústa máte po oboch tiež rovnako. Chuťový rozdiel by ste hľadali márne. Možno ak ste veľký odborník na potraviny a sladené nápoje, tak by ste po dlhodobej analýze dokázali rozpoznať jemný rozdiel, ktorý je však pre bežného spotrebiteľa takmer nepostrehnuteľný.

Obrovský rozdiel je len v etikete a v reklame. Bubli-cola má etiketu iného sfarbenia než Bubo-cola. Je to preto, aby ich bežný spotrebiteľ vedel hneď rozlíšiť, pretože podľa chuti by to bolo veľmi namáhavé. O tom či sa niečo predá rozhoduje obal a nie obsah. Čím viac reklám a krajších rečí o produkte vediete, tým skôr presvedčíte spotrebiteľa, že má zvoliť práve váš tovar. Zloženie aj tak nikto nečíta, rozhoduje marketing a reklama. Známe tváre sú tiež veľkým plusom. Ak ich pár máte, ste za vodou, ak nie, je ich nutné vyrobiť prostredníctvom médií. Spotrebiteľa nepresvedčí, keď budete vychvaľovať zloženie vášho produktu, to možno ani nezaregistruje. Presvedčí ho kvalitný, nič nehovoriaci slogan, ktorý veľa sľubuje a humorné, či urážlivé vyjadrenia na úkor konkurenčnej značky.

Veľmi dobrým pomocníkom je tiež hádzanie špiny na druhú značku. Viete koľko ľudí presvedčí, keď predstaviteľ Bubli-coly obžaluje predstaviteľa Bubo-coly, že do svojho nápoja dáva nebezpečné látky ? To dokáže zamiešať karty v predaji. Celá mediálna pozornosť je venovaná len súboju Bubli-coly a Bubo-coly. Veď to sú hlavné značky a je jasné, že vyhrá jedna z nich. Všetko ostatné, čo by mohlo byť relatívne nebezpečné pre tradičný súboj Bubli-coly a Bubo-coly je treba ignorovať a diskreditovať. Je jedno, či vyhrá Bubli-cola alebo Bubo-cola, nič sa nezmení. Práve preto je treba sledovať len ich súboj a ignorovať všetko ostatné. Treba prinášať „nekompromisné“ a „objektívne“ analýzy a správy z ich súboja, aby sa pozornosť spotrebiteľa zamerala len na nich a nevšímala si nič iné. Na základe toho si bude môcť spotrebiteľ náležite vybrať a podporiť svoju značku. Vôbec nezaregistruje, alebo ak aj, tak tomu nebude venovať pozornosť, že okrem tradičných značiek „kvality“, sa na poli vyskytli aj iné nápoje.

 

Politická propaganda na hodine telesnej výchovy?

07.09.2017

Včera som tak kráčal cez mesto a v jednom momente som zbadal skupinku žiakov základnej školy v úboroch, vedenú zrejme učiteľom telesnej výchovy na blízke ihrisko. Pravdepodobne chceli využiť viac »

Patrí nahota na verejnosť a dá sa obhajovať „umeleckosťou“ ?

10.08.2017

Pred pár dňami preletela médiami správa o dvoch nahých "umelkyniach", ktoré predvádzali svoje "vystúpenie", resp. performance v podchode v Topoľčanoch. "Umelkyne" boli počas performance nahé viac »

Vnútromaternicový tablet – urobte radosť vašej ratolesti v prenatálnej fáze!

18.04.2017

V tomto článku nie je ani štipka pravdy. Je celý vymyslený od začiatku až po koniec. Nehľadajme v ňom skutočnosť a ani náznak odrazu reality. Odporúčam ho nečítať, lebo je to stupídny viac »

oktoberfest

Na Oktoberfest prišlo v prvý víkend až 800-tisíc ľudí a "boli smädnejší"

23.09.2018 20:26

Hostia prišli na 185. ročník pivných slávností nielen smädní, ale aj hladní. Zjedli totiž 13 volov, o dva viac než vlani.

nákup, nakupovanie, žena, počítač

Slováci podľahli on-line nákupom z Číny

23.09.2018 20:00

Slovenská pošta za rok 2017 spracovala približne 8,7 milióna listových zásielok z Číny.

Švajčiarsky frank

Švajčiari v referende odmietli zvýšenie ochrany domácich farmárov

23.09.2018 19:32

Predpokladá sa, že podporu švajčiarskej verejnosti pre návrhy podkopali obavy z nákladov na potraviny aj nesúhlas vlády.

Kerčský prieliv

Ruské plavidlá doprevádzali tie ukrajinské pri plavbe Kerčským prielivom

23.09.2018 19:17

Kyjev chce v prístave Berďansk vybudovať čo najskôr novú vojenskú námornú základňu. Cieľom je "obrana pred agresívnymi akciami Ruska".

Tomáš

Nechcem moralizovať. Píšem svoje názory a postrehy, ktoré sa budem snažiť podať čo najzrozumiteľnejšie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 163045x
Priemerná čítanosť článkov: 2434x

Autor blogu