Založ si blog

V marci opäť vyberáme medzi Bubli-colou a Bubo-colou, o komunistoch preto radšej ani slovo

Síce je téma marcových volieb teraz dosť preberaná, no nemohol som odolať a neprispieť svojou troškou do debaty. Viete aký je rozdiel medzi Bubli-colou a Bubo-colou ? Obe sú rovnako tmavej farby, len ak Bubli-colu postavíte do iného svetla, zdá sa vám svetlejšia. Chutia takmer rovnako a zlepené ústa máte po oboch tiež rovnako. Chuťový rozdiel by ste hľadali márne. Možno ak ste veľký odborník na potraviny a sladené nápoje, tak by ste po dlhodobej analýze dokázali rozpoznať jemný rozdiel, ktorý je však pre bežného spotrebiteľa takmer nepostrehnuteľný.

Obrovský rozdiel je len v etikete a v reklame. Bubli-cola má etiketu iného sfarbenia než Bubo-cola. Je to preto, aby ich bežný spotrebiteľ vedel hneď rozlíšiť, pretože podľa chuti by to bolo veľmi namáhavé. O tom či sa niečo predá rozhoduje obal a nie obsah. Čím viac reklám a krajších rečí o produkte vediete, tým skôr presvedčíte spotrebiteľa, že má zvoliť práve váš tovar. Zloženie aj tak nikto nečíta, rozhoduje marketing a reklama. Známe tváre sú tiež veľkým plusom. Ak ich pár máte, ste za vodou, ak nie, je ich nutné vyrobiť prostredníctvom médií. Spotrebiteľa nepresvedčí, keď budete vychvaľovať zloženie vášho produktu, to možno ani nezaregistruje. Presvedčí ho kvalitný, nič nehovoriaci slogan, ktorý veľa sľubuje a humorné, či urážlivé vyjadrenia na úkor konkurenčnej značky.

Veľmi dobrým pomocníkom je tiež hádzanie špiny na druhú značku. Viete koľko ľudí presvedčí, keď predstaviteľ Bubli-coly obžaluje predstaviteľa Bubo-coly, že do svojho nápoja dáva nebezpečné látky ? To dokáže zamiešať karty v predaji. Celá mediálna pozornosť je venovaná len súboju Bubli-coly a Bubo-coly. Veď to sú hlavné značky a je jasné, že vyhrá jedna z nich. Všetko ostatné, čo by mohlo byť relatívne nebezpečné pre tradičný súboj Bubli-coly a Bubo-coly je treba ignorovať a diskreditovať. Je jedno, či vyhrá Bubli-cola alebo Bubo-cola, nič sa nezmení. Práve preto je treba sledovať len ich súboj a ignorovať všetko ostatné. Treba prinášať “nekompromisné” a “objektívne” analýzy a správy z ich súboja, aby sa pozornosť spotrebiteľa zamerala len na nich a nevšímala si nič iné. Na základe toho si bude môcť spotrebiteľ náležite vybrať a podporiť svoju značku. Vôbec nezaregistruje, alebo ak aj, tak tomu nebude venovať pozornosť, že okrem tradičných značiek “kvality”, sa na poli vyskytli aj iné nápoje.

 

Vnútromaternicový tablet – urobte radosť vašej ratolesti v prenatálnej fáze!

18.04.2017

V tomto článku nie je ani štipka pravdy. Je celý vymyslený od začiatku až po koniec. Nehľadajme v ňom skutočnosť a ani náznak odrazu reality. Odporúčam ho nečítať, lebo je to stupídny viac »

Sympatizujem s Ruskom aj napriek tomu, že nie som rusofil.

26.01.2017

Mám už dlhú dobu taký pocit, akoby každá osoba, ktorá prejaví sympatie s Rusmi, ruskou politikou a jej smerovaním, musela byť nevyhnutne hneď napadnutá tým, že je rusofilná. Mám taký dojem, viac »

Ako si vyrobiť z detí digitálnych neandertálcov ?

26.12.2016

V priebehu evolúcie človeka sa naša chrbtica neustále narovnávala a my sme postupne prešli na vystretý spôsob chôdze. Už sme si nepotrebovali pomáhať rukami, ale naopak sme potrebovali vidieť viac »

fico

Premiér Fico dostal odpoveď od UEFA na svoj otvorený list. Problémom sa budú zaoberať

28.06.2017 19:12

Robert Fico poslal pred pár dňami otvorený list prezidentovi UEFA. Písal som v ňom o neférovom prístupe zo strany nemeckej a talianskej reprezentácie, na čo doplatila slovenská reprezentácia. Už naň dostal odpoveď.

Slovak University Startup Cup 2017

Študent nabil mobil pomocou ohňa

28.06.2017 18:00

Investovanie do obnoviteľných zdrojov energie je čoraz väčšou celospoločenskou témou.

dom, stavba, novostavba, zatepľovanie, zelená domácnostiam, rekonštrukcia

Podlažie rodinných domov nebude zdaňované

28.06.2017 17:50

Absurdná daň z podlažia, ktorú by zaviedla novela zákona o miestnych daniach, nemá nakoniec podporu poslancov. O jej návrhu informoval v utorok denník Pravda.

hacker, útok, internet, bezpečnosť, hackeri, dáta, krádež, malvér

Útok na Slovensko.sk by ochromil firmy

28.06.2017 17:34

Už od soboty 1. júla začne štátna správa komunikovať so všetkými podnikateľmi výlučne elektronicky.

Tomáš

Nechcem moralizovať. Píšem svoje názory a postrehy, ktoré sa budem snažiť podať čo najzrozumiteľnejšie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 65
Celková čítanosť: 134630x
Priemerná čítanosť článkov: 2071x

Autor blogu