Založ si blog

Otvorená odpoveď môjmu „susedovi“ Tomášovi Bielekovi

Pán sused Bielek (ak existujete) rád by som Vám otvorene odpovedal na Váš list. Pred tým, ako som obdržal Váš list som váhal, či sa referenda o rodine zúčastním, ale Váš veľavravný dopis z ďaleka ma definitívne presvedčil o tom, že sobotu strávim čítaním zaujímavej knihy a sledovaním dobrého filmu. Poprípade pôjdem nakúpiť do obchodu a zďaleka sa vyhnem miestnosti, kde sa referendum koná.

Pán Bielek, rád by som sa Vás spýtal skade beriete finančné prostriedky na tak obrovskú propagandistickú kampaň ? Skade sú peniaze na Váš list ? Skade sú peniaze na všetky listy ? Dnes som v Nitre na hlavnej stanici spozoroval obrovský billboard s pápežom, ktorý mi ukazoval vztýčený palec (našťastie nie prostredník) a rád by som vedel kto to zaplatil nakoľko čisto hypoteticky predpokladám, že to nebol jediný billboard na Slovensku.

Pán Bielek, poviete mi konkrétne koho myslíte pod pojmom „uletený mestský liberál“ ? Chcel by som to vedieť preto, lebo chcem poznať identitu toho, kto si o mne myslí, že nie som kompetentný odpovedať na otázky z referenda. Vyjadrujte sa konkrétnejšie. A keby tí liberáli boli z dediny a nie z mesta ?

V ďalšom odseku tvrdíte, že ľudia majú normálne názory. Som si istý, že ja, Vy pán Bielek a množstvo iných ľudí má normálne názory. Myslím si, že asi všetci si o názore, ktorý máme myslíme, že je normálny inak by sme o ňom neboli presvedčení. Čo máte na mysli pod normálnym názorom ? Vyjadrujte sa konkrétnejšie. Viete keď tvrdíte, že ľudia majú normálne názory a odmietajú nenormálne veci tak si myslím, že v podstate nič netvrdíte. Čo je teda normálny názor ?

Pán Bielek, kto je podľa Vás tým „arogantným hajzlíkom z mesta“ ? Opäť nič konkrétne. Ja som osobne z mesta a rád by som teda vedel, na koho týmto poukazujete.

Pán Bielek, o akých renomovaných kapacitách sa tu bavíme ? Toto by som sa skutočne rád dozvedel. Nie som liberál, ale na tomto liste som sa skutočne dobre pobavil a zdvihol mi náladu a dokonca aj chuť napísať tento článok. Som rád, že ste sa s rodinou a kamarátmi poskladali na tento dopis a dali si prácu doručiť ho až ku mne domov.

S pozdravom, Váš sused.

Politická propaganda na hodine telesnej výchovy?

07.09.2017

Včera som tak kráčal cez mesto a v jednom momente som zbadal skupinku žiakov základnej školy v úboroch, vedenú zrejme učiteľom telesnej výchovy na blízke ihrisko. Pravdepodobne chceli využiť dobré počasie a tak sa vybrali z krytej školskej telocvične von. Bežný obrázok. Problém však bol s pánom, ktorého som (dúfam správne) identifikoval ako učiteľa, respektíve [...]

Patrí nahota na verejnosť a dá sa obhajovať „umeleckosťou“ ?

10.08.2017

Pred pár dňami preletela médiami správa o dvoch nahých „umelkyniach“, ktoré predvádzali svoje „vystúpenie“, resp. performance v podchode v Topoľčanoch. „Umelkyne“ boli počas performance nahé len určitú chvíľu, no to zjavne stačilo k rozpútaniu ostrej diskusie na tému nahoty na verejnosti. Pridal tomu aj fakt, že na „umelkyne“ [...]

Vnútromaternicový tablet – urobte radosť vašej ratolesti v prenatálnej fáze!

18.04.2017

V tomto článku nie je ani štipka pravdy. Je celý vymyslený od začiatku až po koniec. Nehľadajme v ňom skutočnosť a ani náznak odrazu reality. Odporúčam ho nečítať, lebo je to stupídny nonsens a výkrik do tmy. S vďakou, úctou a ospravedlnením, Autor. Každé dieťa si zaslúži prístup k najmodernejším informačným technológiám. Veď aj nám bol dopriaty prístup k [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Tomáš

Nechcem moralizovať. Píšem svoje názory a postrehy, ktoré sa budem snažiť podať čo najzrozumiteľnejšie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 273028x
Priemerná čítanosť článkov: 4075x

Autor blogu